Оцінка нерухомості
Оцінка нерухомості найчастіше необхідна в наступних випадках:
- для цілей оподаткування при продажу, даруванні, обміні, спадкуванні
- для передачі під заставу (кредитування)
- для пред’явлення в суді, зокрема, при розділі майна
- для переоформлення прав власності у спадок
Для оцінки нерухомості необхідні наступні документи:
1. Правовстановлюючий документ, тобто документ, на підставі якого нерухомість належить власнику. Це може бути договір купівлі-продажу, договір дарування, міни, свідоцтво про право власності, рішення суду тощо.
2. Технічний паспорт БТІ.
3. Паспорт власника (співвласника) будинку. У випадку смерті власника, необхідно надати свідоцтво про смерть, документ, що зв’язує спадкоємця і померлого, паспорт спадкоємця.
Наша компанія має всі дозвільні документи для проведення експертної оцінки нерухомості, а саме:
- сертифікат суб’єкта оціночної діяльності Фонду державного майна України з відкритою спеціалізацією «оцінка нерухомості, в тому числі оцінка земельних ділянок»
- кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів, свідоцтва про підвищення кваліфікації, виписки з Державного реєстру оцінювачів
Основними характеристиками, які впливають на складність, термін виконання та вартість роботи з оцінки нерухомості є:
1. Тип об’єкту: вбудоване приміщення або окрема споруда (будова, будинок, комунікації).
2. Функціональне використання об’єкта: квартира, житловий будинок, офіс, магазин, склад, виробництво тощо.
3. Форма власності: державна, комунальна чи приватна.
4. Місцезнаходження об’єкта оцінки.
Оскільки при оцінці нерухомості в кожному конкретному випадку можуть бути свої особливості, будь ласка, попередньо дзвоніть. Ми із задоволенням Вас проконсультуємо!