Облікова політика
Регламентація роботи всіх підрозділів компанії та всіх її співробітників є запорукою досягнення успіху. Наявність чітких інструкцій і положень встановлює єдиний підхід та єдині правила до тих чи інших ситуацій, які виникають під час виконання працівниками службових обов’язків, здійснення контролю за їх виконанням, а також у разі оцінки таких процесів контролюючими органами або незалежними організаціями.
Основними регламентними документами, які упорядковують виробничі процеси в будь-якій компанії, є облікова політика, положення про організаційну структуру, положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників.
Облікова політика – сукупність способів ведення бухгалтерського обліку – первинного спостереження, вартісного виміру, поточного групування і підсумкового узагальнення фактів господарської діяльності.
Організаційна структура компанії – це основа досягнення позитивного результату. Організаційна структура розроблена для визначення того, як працює компанія, і допомагає компанії в досягненні її цілей, щоб забезпечити майбутнє зростання.
Що забезпечує наявність регламентних документів?
Наявність вищезазначених документів забезпечить досягнення цілей, що стоять перед керівництвом будь-якої компанії, в тому числі:
забезпечення розуміння працівниками своїх функцій, цілей та завдань; | |
організація ефективної взаємодії між працівниками; | |
спрощення системи передачі знань в компанії; | |
моніторинг та аналіз змін управлінської системи, і відповідний вплив на ці зміни; | |
спрощення системи контролю та організації діяльності підпорядкованих працівників. |
Що ми пропонуємо
HLB Ukraine надає послуги, пов’язані з розробкою внутрішньої регламентної документації, що стосується як в цілому роботи компанії, так і таких її напрямків як ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліку, забезпечення безпеки, зокрема:
облікова політика компанії; | |
положення про організаційну структуру; | |
положення про структурні підрозділи; | |
посадові інструкції працівників; | |
положення про внутрішній контроль; | |
положення про ціноутворення; | |
положення про маркетингову політику; | |
положення про трансферне ціноутворення; | |
положення про обробку і захист персональних даних; | |
положення про комерційну таємницю та конфіденційну інформацію тощо. |
Що отримуєте Ви
Робота з розробки внутрішньої регламентної документації зазвичай починається з ознайомлення зі специфікою діяльності компанії, вивчення існуючих документів та існуючої системи контролю. Після розробки різних моделей функціонування об’єкта регламентації, обирається оптимальна для компанії-клієнта, яка детально прописується у відповідному документі і надається клієнтові.
Облікова політика
Містить сукупність принципів, методів і процедур, що використовуються компанією для складання та подання фінансової звітності
Положення
Містять визначення цілей, завдань, структури, функцій, повноважень, взаємозв’язків, взаємозамінності, відповідальності як в цілому для компанії, так і для окремих структурних підрозділів та працівників