Оцінка нерухомості

Оцінка нерухомості найчастіше необхідна в наступних випадках:

  • для цілей оподаткування при продажу, даруванні, обміні, спадкуванні
  • для передачі під заставу (кредитування)
  • для пред’явлення в суді, зокрема, при розділі майна
  • для переоформлення прав власності у спадок

Для оцінки нерухомості необхідні наступні документи:

1. Правовстановлюючий документ, тобто документ, на підставі якого нерухомість належить власнику. Це може бути договір купівлі-продажу, договір дарування, міни, свідоцтво про право власності, рішення суду тощо.

2. Технічний паспорт БТІ.

3. Паспорт власника (співвласника) будинку. У випадку смерті власника, необхідно надати свідоцтво про смерть, документ, що зв’язує спадкоємця і померлого, паспорт спадкоємця.

Наша компанія має всі дозвільні документи для проведення експертної оцінки нерухомості, а саме:

  • сертифікат суб’єкта оціночної діяльності Фонду державного майна України з відкритою спеціалізацією «оцінка нерухомості, в тому числі оцінка земельних ділянок»
  • кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів, свідоцтва про підвищення кваліфікації, виписки з Державного реєстру оцінювачів

Основними характеристиками, які впливають на складність, термін виконання та вартість роботи з оцінки нерухомості є:

1. Тип об’єкту: вбудоване приміщення або окрема споруда (будова, будинок, комунікації).

2. Функціональне використання об’єкта: квартира, житловий будинок, офіс, магазин, склад, виробництво тощо.

3. Форма власності: державна, комунальна чи приватна.

4. Місцезнаходження об’єкта оцінки.

Оскільки при оцінці нерухомості в кожному конкретному випадку можуть бути свої особливості, будь ласка, попередньо дзвоніть. Ми із задоволенням Вас проконсультуємо!

Отправить запрос

Команда HLB Ukraine всегда рада помочь, присылайте Ваш вопрос

Отправить
x
x

Share to:

Copy link:

Copied to clipboard Copy